pátek 21. května 2010

Hadříky a gumičky

Jednou z věcí, která mi pomáhá udržet domácnost čistou a uklizenou je, že v každém pokoji mám připravených několik pomůcek na úklid. A to také proto, že by mohla zvítězit lenost a mě by se nechtělo jít do komory pro veškeré potřebné pomůcky.

V místnostech s dřevěným nábytkem mám schované pronto a hadřík na leštění nábytku. A také prachovku na stírání prachu. Dříve se mi však stávala nepříjemná věc - hadříky, které jsem měla připrevené samy o sobě mizely. Buď je někdo odnesl, nebo samy od sebe vzaly nohy na ramena. Nevím.

Začala jsem tedy hadříky k čistícím prostředkům připevňovat gumičkami. Od té doby již nemizí. A partner vždycky ví, který hadřík k čemu patří, takže se mě nemusí ptát. Dnes mám takto připravenou většinu prostředků. Je pak velice jednoduché sáhnout pro prosředek s hadříkem na gumičce. A po použití jej zase gumičkou připevnit zpátky.